Ľahká cesta k nižšej hmotnosti

Ľahká cesta k nižšej hmotnosti

.


Každá jedna žena by na sebe niečo zmenila. Niekde niečo ubrať, niekde pridať, niečo vylepšiť, niečo zväčšiť,… je toho veľa. Najčastejšie ale ženy chcú zhodiť. Diéty sú jeden spôsob – majú krátkodobý účinok, , vylúčite zo stravy hlavne cukor a tuky a dúfate že to zaberie. Ale chute Vás po čase dostanú a dni odriekania rýchlo dobehnete. Cvičenie má okrem zhodenia niekoľkých kilogramov aj blahodarný účinok na naše zdravie, ale nie každá má dostatok času na pravidelné návštevy posilňovne.  Pritom stačí len trochu upraviť naše návyky.

palačinky


  1. Máte radi chipsy, čokolády a rôzne dobošky? …vždy keď na ne dostanete chuť, choďte si ich https://www.epravo.cz/top/clanky/misto-vykonu-prace-a-pravidelne-pracoviste-zamestnance-102031.html https://www.epravo.cz/top/clanky/misto-vykonu-prace-a-pravidelne-pracoviste-zamestnance-102031.html kúpiť do obchodu (pešo). Často krát vyhrá lenivosť nad chuťou a radšej si dáte niečo zdravé čo už máte doma. A ak predsa len bude chuť silnejšia, cestou do a z obchodu spálite pár kalórií.

  2. Využite každú chvíľu na pohyb. Nemusíte cvičiť, ale hýbte sa. Pri umývaní riadu alebo vysávaní môžete tancovať (nemusíte behať po celom byte, stačí ak budete vrtieť zadkom a pohupovať sa v rytme nejakej piesne).

  3. Cukornie je Váš nepriateľ, ale nepreháňajte to s ním. Náš organizmus potrebuje denne 1 čajovú lyžičku cukru na správne fungovanie. Priemerne ho dostáva oveľa viac. Sladené nápoje, hotové jedlá a nejaká tá sladkosť…v tom všetkom je pridaný cukor a priemerná denná spotreba sa takto dostáva na cca 30 lyžičiek cukru denne. Vymeňte sladkosti za ovocie, v ktorom je tzv. „dobrý cukor“.

dieta

.

  1. Urobte poriadok v potravinách. Isto máte zásoby sladkostí , zmrzlín, lupienkov a všakovakých dobrôt… vymeňte ich za sladkosti s nižším obsahom kalórií.  Môžete vymeniť napr. čokoládu za slnečnicové semiačka.

  2. Doprajte si viac zeleniny. Nebojte sa, nemusíte večer pri televízore jesť mrkvu. Miesto troch druhov salámy na pizze si dajte len jeden a zvyšok doplňte paprikou, paradajkami a ďalšou zeleninou podľa Vašej chute.

  3. Vyhýbajte sa podnikom s rýchlym stravovaním, a ak to nejde tak aspoň trochu zredukujte porcie jedla. Neobjednávajte si hranolky a kuracie nugety  naraz. Dajte si len jedno z toho.

  4. Pes je najlepším priateľom človeka a pomôže Vám v chudnutí. Budete musieť s ním ísť von niekoľkokrát denne bez ohľadu na to či sa Vám chce, alebo nie. Hoci aj 10 minútové pravidelné prechádzky Vám pomôžu zhodiť niekoľko kíl.

váha


Nemusíte sa trápiť diétami a večným odriekaním, stačí si len osvojiť trochu iné návyky a Vaša váha pôjde dole aj bez premáhania sa. Dajte si sem- tam aj sladkosť, ale nech je pre Vás odmenou. Cez deň si urobte dlhšiu prechádzku, alebo si doma 10-20 minút zacvičte a ako odmenu za vynaloženú námahu si doprajte niečo sladké a cukrové, niečo menej zdravé a viac kalorické.

Ľahká cesta k nižšej hmotnosti
4 (80%)1
.